BG / EN

Екип Publicis Sofia

Изпълнителен директор

Изпълнителен директор, Pubicis ONE

Николай Неделчев

Николай Неделчев започва своята професионална кариера през 1992 г. като маркетинг мениджър в Apple Computer България.

През 1995 г. той поема по пътя на предприемачеството и създава първата агенция за интегрирани маркетингови комуникации в България – M.A.R.C.

През 2002 г. компанията слага началото на партньорство с Publicis и от 2008-а година е пълноправен партньор на Publicis Groupe.

Николай Неделчев е член на управителните съвети на Българската асоциация на комуникационните агенции (БAKA), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и Джуниър Ачийвмънт България.

Николай Неделчев вярва, че в основата на всеки успех стои способността на хората да развиват своя потенциал. Той е едно от главните действащи лица в процеса по създаването на следващо поколение лидери в Publicis ONE и в предприемаческото общество в България.

Николай Неделчев

Изпълнителен директор
Pubicis ONE

Изпълнителен директор

Изпълнителен директор, Publicis Sofia

Калина Петкова

 

Калина Петкова притежава магистърска степен по ПР и реклама от СУ „Св. Климент Охридски“.

Тя се присъединява към Publicis Sofia през 1999 г. През 2002 г. локалният офис променя своята афилиация и тя се премества в новата агенция, където в ролята си на акаунт мениджър съдейства за плавното прехвърляне на клиенти и проекти.

Работила е за локални и международни марки в различни категории като L’Oreal, Nestlé, Coca-Cola, Sanofi, GlaxoSmithKline, NaturProdukt, Heineken, Фикосота Синтез, Банка ДСК и много други. Паралелно с това създава нов екип със силен фокус върху интегрираните маркетингови решения.

През 2007 г. е повишена в директор „Групови клиенти“ и на тази позиция продължава да развива стратегическите си и нов бизнес умения, както и да работи за утвърждаване на холистичното мислене в екипите на Publicis Sofia.

През 2008 г. е повишена в заместник изпълнителен директор, а през 2015 г. става изпълнителен директор на Publicis Sofia. Ръководи екип от специалисти в областите обслужване на клиенти, творчески и дигитални услуги, стратегическо планиране, в който основната цел е създаването на кампании, които променят човешкото поведение.

 

Калина Петкова

Изпълнителен директор
Publicis Sofia

Директор „Стратегии и дигитални комуникации“

Директор „Стратегии и дигитални комуникации“, Publicis Sofia

Нико-Александър Ян

Нико има над 10 години опит в създаването на креативни и бизнес ориентирани комуникационни решения за клиенти като Nestlé, Renault и Siemens в Германия и Източна Европа.
Работата му е била удостоена неведнъж на местно и международно равнище с награди като Effie и Sabre Awards. 

Нико има сериозен интерес в областта на стратегическото мислене и човешкото поведение в дигиталната ера.
Като директор „Стратегии и дигитални комуникации“ той ръководи екип, който се стреми да придобие дълбоко познание за човешките нужди и поведение и да спомогне за създаването на интегрирани продукти, услуги и преживявания, които трансформират взаимоотношенията на даден бранд с неговите потребители.

Нико-Александър Ян

Директор „Стратегии и дигитални комуникации“
Publicis Sofia

Главен оперативен директор

Главен оперативен директор, Publicis Sofia

Иван Иванов

Иван Иванов  е един от пионерите на интернет бизнеса в България.

Кариерата си започва през 1996 г., когато заедно с екипа си създава първия български интернет портал – DIR.BG – и го превръща в безспорен лидер по аудитория и приходи от реклама.

Първата рекламна кампания в българския интернет е организирана и създадена от него през 1997 г. за IBM България.

Иван Иванов е изпълнителен директор на DIR.BG до юни 2002 г., когато се присъединява към екипа на Publicis Sofia като главен дигитален директор.
От началото на 2016 г. е главен оперативен директор на компанията.

За 20 години в дигиталния бизнес Иван е участвал в журито на всички български конкурси за интернет комуникации. Член е на управителните съвети на няколко асоциации, свързани с интернет бизнеса в България.

Носител е на две награди за цялостен принос за развитието на българския интернет бизнес.

Иван Иванов

Главен оперативен директор
Publicis Sofia

Мениджър „Човешки ресурси“

Мениджър „Човешки ресурси“, Publicis ONE

Виктория Петрова

 

Виктория Петрова отговаря за подбора, развитието и мотивацията на човешкия капитал в Publicis ONE. Тя става част от компанията през 2009 г. и оттогава се грижи за талантите във всички агенции от Групата.

Виктория завършва специалност „Връзки с обществеността“ в СУ „Св. Климент Охридски“.

Започва кариерата си в една от най-големите ПР агенции в страната, където управлява кампании и проекти за локални и международни клиенти.

Следваща спирка е рекламна агенция – Виктория започва в отдел „Клиенти“ в Lowe Swing, част от мрежата на Lowe в България. Работи като консултант и мениджър проекти в продължение на пет години.

Преди да се присъедини към Publicis ONE, е част от малък екип от консултанти, фокусирани върху проекти за вътрешни комуникации и управление на промяната. Това определя нова посока в професионалното развитие на Виктория.

След като завършва магистратура по специалност „Организационно поведение и консултиране на организации“ в СУ „Св. Климент Охридски“, тя започва да се занимава с управлението на хора.

 

Виктория Петрова

Мениджър „Човешки ресурси“
Publicis ONE

Директор отдел „Клиенти“

Директор отдел „Клиенти“, Publicis Sofia

Благовеста Костова

Преди да се присъедини към Publicis Sofia, Благовеста Костова дълго време управлява проекти на Nokia и Уникредит Булбанк, покривайки голям обхват от активности през различни комуникационни канали.

През 2008 г. започва работа в Publicis Sofia като акаунт мениджър. Отговаря за различни категории продукти: храни, напитки, бързооборотни стоки, технологии, обществени услуги.

През 2010 г. е повишена в акаунт директор. Отговаря изключително за Нестле (Nescafé и Maggi), Хайнекен (Загорка) и марките на Кока-Кола, но работи и за голям брой други брандове: ОMV, HP, ресторанти Subway, P&G, Ferrero, Интерснак (Chio, Чипи).

Няколко години по-късно, през 2015 г., е повишена в директор отдел „Клиенти“. Изпълнявайки ролята си, тя продължава да ръководи и развива акаунт екипите в агенцията с ясен фокус върху бизнеса на клиентите и техните нужди, целейки постигането на успешни кампании по нов и вълнуващ начин.

Създаването на интегрирани и работещи кампании е една от най-големите й страсти.

В свободното си време обича да гледа английски филми, да чете историческа литература и (разбира се) да прекарва време със семейството си.

Благовеста Костова

Директор отдел „Клиенти“
Publicis Sofia

Творчески директор

Творчески директор, Publicis Sofia

Николай Ванчев

Роден през 1988 г., израстнал през 90-те и напуснал университета.

Започва кариерата си в McCann Sofia през 2009 г. като графичен дизайнер и напуска през 2012 г. като Head of Interactive.

През тези три години работи със силните офиси на McCann в Букурещ, Лондон и Милано. През лятото на 2011 г. прекарва един месец в SNAKS Stockholm, за да подиша малко чист въздух.

След 9 месеца, прекарани в New Moment New Ideas Sofia през 2013 г., започва приключението Publicis в началото на 2014 г. като Interactive Campaign Leader.
Творчески директор от март 2015 г.

Винаги гладен и винаги в движение.

Има татуиран надпис BBH (Bros Before Hoes, а не Bartle Bogle Hegarty) на едната ръка и Бамби на другата.

Няма жена и деца, само луд брат готвач, който готви така, сякаш светът е свършил и нищо друго няма значение.

Николай Ванчев

Творчески директор
Publicis Sofia

Творчески директор

Творчески директор, Publicis Sofia

Антон Георгиев

Антон Георгиев започва своята кариера в рекламата като копирайтър.

Той използва образованието си по Културология, за да създава реклaмни кампании, които се забелязват и имат потенциала да променят човешкото поведение.

Антон е бил част от екипа на няколко от водещите творчески агенции в България. Работил е за клиенти като Кока-Кола, Нескафе, Рено и много други. Негови проекти са получили локално и международно признание.

От февруари 2015 г. Антон е един от двамата творчески директори, които ръководят промяната в Publicis Sofia.

Антон Георгиев

Творчески директор
Publicis Sofia

Директор „Медийни анализи“

Директор „Медийни анализи“, Publicis Sofia

Мартин Милиев

Притежава MBA от The University of Tampa.
Има 10 години опит в областта на маркетинг проучванията, бранд консултациите и анализа на традиционни и социални медии.

Като част от базирания в София Social Media Center of Excellence на Publicis Consultants MSLGROUP EMEA отговаря за международни проекти, обслужващи нуждите за следене и анализ на социалните медии на офисите на Групата в Лондон и Париж.

Сред клиентите, за които е работил, са E&Y, Lloyds Banking Group, Merck, Sanofi, Swarowski, Renault, Philip Morris International и редица брандове на P&G.

Мартин Милиев

Директор „Медийни анализи“
Publicis Sofia

Директор „Дигитални стратегии“

Директор „Дигитални стратегии“, Publicis Sofia

Петя Лакова

Завършва Маркетинг и Комуникации през 2009 г. в лондонския университет Hult International Business School, с най-високо отличие и започва кариера в дигиталния маркетинг като медиен планьор в Razorfish, част от Publicis Groupe в Лондон. Не след дълго се специализира в Direct Response маркетинг, включително и Programmatic, обслужвайки клиенти като Ralph Lauren, Astra Zeneca, Weight Watchers, Carnival Cruises и други. Продължава развитието си като Client Planner в Havas London, където планира за гиганта Tesco. През 2014 г. се завръща в България, където продължава кариерата си като Digital Account Director & Strategist за J. Walter Thompson Sofia. В момента тя оглавява стратегическото звено на Publicis One като Директор „Дигитални стратегии“ (Head of Digital Strategy). Обслужва клиенти като Nestle, Банка ДСК, Мтел и други.

Петя Лакова

Директор „Дигитални стратегии“
Publicis Sofia

Свържете се с нас

Намерете най-близкия до вас.

Вие сте някъде другаде? Натиснете тук и използвайте опцията на браузъра за локализация.