BG / EN

Екип Publicis Sofia

Изпълнителен директор

Изпълнителен директор , Pubicis ONE

Николай Неделчев

Николай Неделчев започва своята професионална кариера през 1992 г. като маркетинг мениджър в Apple Computer България.

През 1995 г. той поема по пътя на предприемачеството и създава първата агенция за интегрирани маркетингови комуникации в България – M.A.R.C.

През 2002 г. компанията слага началото на партньорство с Publicis и от 2008-а година е пълноправен партньор на Publicis Groupe.

Николай Неделчев е член на управителните съвети на Българската асоциация на комуникационните агенции (БAKA), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и Джуниър Ачийвмънт България.

Николай Неделчев вярва, че в основата на всеки успех стои способността на хората да развиват своя потенциал. Той е едно от главните действащи лица в процеса по създаването на следващо поколение лидери в Publicis ONE и в предприемаческото общество в България.

Николай Неделчев

Изпълнителен директор
Pubicis ONE

Директор „Стратегии и дигитални комуникации“

Директор „Стратегии и дигитални комуникации“ , Publicis Sofia

Нико-Александър Ян

Нико има над 10 години опит в създаването на креативни и бизнес ориентирани комуникационни решения за клиенти като Nestlé, Renault и Siemens в Германия и Източна Европа.
Работата му е била удостоена неведнъж на местно и международно равнище с награди като Effie и Sabre Awards. 

Нико има сериозен интерес в областта на стратегическото мислене и човешкото поведение в дигиталната ера.
Като директор „Стратегии и дигитални комуникации“ той ръководи екип, който се стреми да придобие дълбоко познание за човешките нужди и поведение и да спомогне за създаването на интегрирани продукти, услуги и преживявания, които трансформират взаимоотношенията на даден бранд с неговите потребители.

Нико-Александър Ян

Директор „Стратегии и дигитални комуникации“
Publicis Sofia

Главен оперативен директор

Главен оперативен директор , Publicis Sofia

Иван Иванов

Иван Иванов  е един от пионерите на интернет бизнеса в България.

Кариерата си започва през 1996 г., когато заедно с екипа си създава първия български интернет портал – DIR.BG – и го превръща в безспорен лидер по аудитория и приходи от реклама.

Първата рекламна кампания в българския интернет е организирана и създадена от него през 1997 г. за IBM България.

Иван Иванов е изпълнителен директор на DIR.BG до юни 2002 г., когато се присъединява към екипа на Publicis Sofia като главен дигитален директор.
От началото на 2016 г. е главен оперативен директор на компанията.

За 20 години в дигиталния бизнес Иван е участвал в журито на всички български конкурси за интернет комуникации. Член е на управителните съвети на няколко асоциации, свързани с интернет бизнеса в България.

Носител е на две награди за цялостен принос за развитието на българския интернет бизнес.

Иван Иванов

Главен оперативен директор
Publicis Sofia

Мениджър „Човешки ресурси“

Мениджър „Човешки ресурси“ , Publicis ONE

Виктория Петрова

 

Виктория Петрова отговаря за подбора, развитието и мотивацията на човешкия капитал в Publicis ONE. Тя става част от компанията през 2009 г. и оттогава се грижи за талантите във всички агенции от Групата.

Виктория завършва специалност „Връзки с обществеността“ в СУ „Св. Климент Охридски“.

Започва кариерата си в една от най-големите ПР агенции в страната, където управлява кампании и проекти за локални и международни клиенти.

Следваща спирка е рекламна агенция – Виктория започва в отдел „Клиенти“ в Lowe Swing, част от мрежата на Lowe в България. Работи като консултант и мениджър проекти в продължение на пет години.

Преди да се присъедини към Publicis ONE, е част от малък екип от консултанти, фокусирани върху проекти за вътрешни комуникации и управление на промяната. Това определя нова посока в професионалното развитие на Виктория.

След като завършва магистратура по специалност „Организационно поведение и консултиране на организации“ в СУ „Св. Климент Охридски“, тя започва да се занимава с управлението на хора.

 

Виктория Петрова

Мениджър „Човешки ресурси“
Publicis ONE

Директор отдел „Клиенти“

Директор отдел „Клиенти“ , Publicis Sofia

Благовеста Костова

Преди да се присъедини към Publicis Sofia, Благовеста Костова дълго време управлява проекти на Nokia и Уникредит Булбанк, покривайки голям обхват от активности през различни комуникационни канали.

През 2008 г. започва работа в Publicis Sofia като акаунт мениджър. Отговаря за различни категории продукти: храни, напитки, бързооборотни стоки, технологии, обществени услуги.

През 2010 г. е повишена в акаунт директор. Отговаря изключително за Нестле (Nescafé и Maggi), Хайнекен (Загорка) и марките на Кока-Кола, но работи и за голям брой други брандове: ОMV, HP, ресторанти Subway, P&G, Ferrero, Интерснак (Chio, Чипи).

Няколко години по-късно, през 2015 г., е повишена в директор отдел „Клиенти“. Изпълнявайки ролята си, тя продължава да ръководи и развива акаунт екипите в агенцията с ясен фокус върху бизнеса на клиентите и техните нужди, целейки постигането на успешни кампании по нов и вълнуващ начин.

Създаването на интегрирани и работещи кампании е една от най-големите й страсти.

В свободното си време обича да гледа английски филми, да чете историческа литература и (разбира се) да прекарва време със семейството си.

Благовеста Костова

Директор отдел „Клиенти“
Publicis Sofia

Творчески директор

Творчески директор , Publicis Sofia

Антон Георгиев

Антон Георгиев започва своята кариера в рекламата като копирайтър.

Той използва образованието си по Културология, за да създава реклaмни кампании, които се забелязват и имат потенциала да променят човешкото поведение.

Антон е бил част от екипа на няколко от водещите творчески агенции в България. Работил е за клиенти като Кока-Кола, Нескафе, Рено и много други. Негови проекти са получили локално и международно признание.

От февруари 2015 г. Антон е един от двамата творчески директори, които ръководят промяната в Publicis Sofia.

Антон Георгиев

Творчески директор
Publicis Sofia

Директор „Медийни анализи“

Директор „Медийни анализи“ , Publicis Sofia

Мартин Милиев

Притежава MBA от The University of Tampa.
Има 10 години опит в областта на маркетинг проучванията, бранд консултациите и анализа на традиционни и социални медии.

Като част от базирания в София Social Media Center of Excellence на Publicis Consultants MSLGROUP EMEA отговаря за международни проекти, обслужващи нуждите за следене и анализ на социалните медии на офисите на Групата в Лондон и Париж.

Сред клиентите, за които е работил, са E&Y, Lloyds Banking Group, Merck, Sanofi, Swarowski, Renault, Philip Morris International и редица брандове на P&G.

Мартин Милиев

Директор „Медийни анализи“
Publicis Sofia

Директор „Дигитални стратегии“

Директор „Дигитални стратегии“ , Publicis Sofia

Петя Лакова

Завършва Маркетинг и Комуникации през 2009 г. в лондонския университет Hult International Business School, с най-високо отличие и започва кариера в дигиталния маркетинг като медиен планьор в Razorfish, част от Publicis Groupe в Лондон. Не след дълго се специализира в Direct Response маркетинг, включително и Programmatic, обслужвайки клиенти като Ralph Lauren, Astra Zeneca, Weight Watchers, Carnival Cruises и други. Продължава развитието си като Client Planner в Havas London, където планира за гиганта Tesco. През 2014 г. се завръща в България, където продължава кариерата си като Digital Account Director & Strategist за J. Walter Thompson Sofia. В момента тя оглавява стратегическото звено на Publicis One като Директор „Дигитални стратегии“ (Head of Digital Strategy). Обслужва клиенти като Nestle, Банка ДСК, Мтел и други.

Петя Лакова

Директор „Дигитални стратегии“
Publicis Sofia

Свържете се с нас

Намерете най-близкия до вас.

Вие сте някъде другаде? Натиснете тук и използвайте опцията на браузъра за локализация.